o nas

Kdo smo

Smo strateška kreativna ekipa, ki združuje oblikovanje, uporabniško izkušnjo in poslovno razmišljanje. Verjamemo v moč vizualne komunikacije, ki temelji na raziskavah, razumevanju uporabnikov in jasni blagovni zgodbi.

Cilj vsakega projekta je oblikovati kvaliteten izdelek in vašo blagovno znamko prikazati celostno in strokovno.

MAR NAM JE ZA uspeh VAŠEGA PODJETJA.

VSAK PROJEKT IZPELJEMO DO KONCA.

Ustvarjamo privlačne in učinkovite rešitve za vaše poslovne izzive.

POMEMBNA NAM JE ISKRENA KOMUNIKACIJA IN ZAUPANJE.

kako pristopamo

Vsak projekt začnemo s strateško analizo – razumemo potrebe uporabnikov, cilje naročnika in dinamiko trga. Na podlagi tega ustvarjamo premišljene oblikovne rešitve, ki niso le lepe, ampak delujejo.

Trudimo se doprinesti okolju in ljudem, zato oblikujemo družbeno odgovorno. Radi sodelujemo s podjetji, ki tudi delujejo v tej smeri.

  • Ekologija in narava | zero waste
  • energija in samooskrba
  • Zdravje | fitnes

vrednote in cilji

Transparenca. Sodelovanje. Inovativnost.

Verjamemo v odprt dialog, medsebojno zaupanje in nenehno nadgrajevanje znanja.

Zakaj izbrati nas

Ker znamo uskladiti estetiko z učinkovitostjo. Ker znamo poslušati. Ker oblikovanje razumemo kot podaljšek poslovne strategije. In ker gradimo dolgotrajne odnose, ne le projektov.

Niko Rakušček

Niko Rakušček

grafično oblikovanje | izdelava spletnih strani | zvočna produkcija

Mateja Uranjek

Mateja Uranjek

grafično oblikovanje | izdelava spletnih strani in trgovin | UI/UX | podpora strankam

uspešni projekti

Ponosni smo na svoje delo in zadovoljne stranke.

grafično oblikovanje
grafično oblikovanje
grafično-oblikovanje
grafično oblikovanje

zadovoljne stranke

“S potekom dela sem bila zelo zadovoljna. Odzivnost je bila hitra, zelo mi je bilo všeč, da je bila postavljena časovnica in s tem vsem omogočala, da se, kolikor se le da, držimo rokov. Zelo je dober občutek, da imaš res super back up podporo.

Darija Cvetko

DC osebno trenerstvo

“S StudioJet sodelujemo že vrsto let – cenimo njihovo visoko stopnjo profesionalnosti, na drugi strani pa prijateljski, kolegialni odnos. Kakovostni izdelki nastajajo tudi takrat, ko sami ne znamo podati natančnih zahtev za izdelek. V takih primerih je pristop iterativen ter z veliko komunikacije med Studio Jet in nami kot naročniki – kar zagotovi pravi končni izdelek v podanem roku. Lepo je imeti partnerja, na katerega se lahko zaneseš!”

Martin Počkar

poslovni direktor, Kulturno umetniško društvo CODA

“Ekologi brez meja stavimo na čistočo in ponovno uporabo. Sodelovanje s Studio Jet je preseglo vsa pričakovanja – dizajni so čisti in pripravljeni, da jih lahko tudi grafični analfabeti venomer znova uporabimo.”

Katja Sreš

predsednica društva, Ekologi brez meja

“Z ekipo Studio Jet sodelujemo na večih projektih in moram reči, da sem z njihovim delom zelo zadovoljna. So zelo odzivni, ažurni, njihovo delo pa je na visokem nivoju – točno to, kar potrebujemo. Vsekakor priporočam vsakemu, ki potrebuje kakovosten dizajn.”

Laura Rozman

Agencija Adeo

Izredno zadovoljni s celostno grafično podobo, ki je nastajala v sodelovanju z Matejo in Nikom ter se izrazila kot plod kreativnosti in navdiha. Priporočamo za 5+ 

Maja Kus Ambrož

Psihovital

S podjetjem je bilo res fajn sodelovati, imajo empatijo, razumevanje in znajo prepoznati potrebe stranke in se ji priblizati. Zagotovo pa imajo zelo dober občutek za estetiko, dizajn in ustvarjanje spletnih strani. Jaz sem res zadovoljna s svojo spletno stranjo. Priporočam vsem.

Petra Cirkovski

Coachinja

BREZPLAČNO!

Praktični priročnik

Za načrtovanje blagovne znamke.

V digitalnem priročniku, ki smo ga pripravili za vas, boste našli ključna orodja in strategije za načrtovanje znamke, ki ne le izstopa, ampak tudi resnično odseva vaše poslanstvo.

S praktičnimi vprašanji in nalogami si boste lahko postavili dobro strategijo za poslovanje. Ne čakajte; začnite graditi svojo zgodbo.

BREZPLAČNO!

Praktični priročnik

za načrtovanje blagovne znamke.

 

V digitalnem priročniku, ki smo ga pripravili za vas, boste našli ključna orodja in strategije za načrtovanje znamke, ki ne le izstopa, ampak tudi resnično odseva vaše poslanstvo.

S praktičnimi vprašanji in nalogami si boste lahko postavili dobro strategijo za poslovanje. Ne čakajte; začnite graditi svojo zgodbo.